Mijn pakketje is nog niet geleverd, wat moet ik doen?
Wanneer je pakketje nog steeds niet geleverd is, maar het systeem geeft aan dat dit wel het geval moet zijn, kan dit meerdere oorzaken hebben. Het komt bijvoorbeeld nog wel eens voor dat de bestelling bij de buren wordt afgegeven, maar dat er geen briefje in je brievenbus is gedaan door de bezorger. Als dit inderdaad niet is gebeurd, neem dan direct contact op met de klantenservice van sokken-online.nl. Dan kunnen wij daar bij onze verzend partner DHL informatie over inwinnen.

Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?
Sokken-online.nl levert uit eigen voorraad vanuit ons magazijn in Schagen. Wij proberen alle bestellingen die voor 17.00 uur geplaatst zijn diezelfde dag nog te verwerken en te verzenden met DHL. Soms komt het weleens voor dat een artikel niet voorradig is, maar het wordt dan zo snel mogelijk na geleverd. Mocht je haast of spoed hebben met je bestelling en je wilt het de volgende dag ontvangen, neem dan contact met ons op om er zeker van te zijn, dat je de bestelling ook daadwerkelijk de volgende dag in huis hebt.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Als  een product niet naar wens is, kan je zonder reden van opgave deze binnen 30 dagen retourneren. Denk er wel om dat de retour kosten altijd voor eigen rekening zijn, maar dat de totale aankoopkosten wel worden vergoed zoals de kopersbescherming dit aangeeft. Het adres dat op het pakketje staat, kan je hiervoor gebruiken. Hoe je het verstuurt mag je helemaal zelf weten. Maar zorg altijd voor een Track en Trace code, zodat hierover geen misverstand kan ontstaan. Tip: probeer het artikel retour te zenden in een brievenbus pakket. Dit kan enorm schelen in de kosten!

Mag ik mijn product ruilen?
Wanneer je een product hebt ontvangen, waarvan de maat of de kleur niet naar wens is, kan je deze ruilen, dat is geen enkel probleem. Neem altijd eerst contact op met de klantenservice van sokken-online.nl, zodat wij dit voor je kunnen regelen. Stuur dan ook nooit je producten op voordat er contact met ons is geweest. Wij ruilen namelijk kosteloos en anders vervalt deze service en dat zou natuurlijk zonde zijn.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?
Helaas kan het voorkomen, dat wij het verkeerde artikel hebben ingepakt. Dat is natuurlijk erg vervelend. Maar waar mensen werken, worden soms fouten gemaakt. Wij zullen er dan ook alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Mocht je een verkeerd artikel hebben ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice en wij zorgen voor een correcte afhandeling van de bestelling.

Wanneer krijg ik mijn retour bedrag terug?
Zodra wij je retour hebben ontvangen, zullen wij dit zo snel mogelijk afhandelen en het openstaande bedrag op je rekening storten. Dit gaat automatisch en wordt verzorgd door het betaalplatform Mollie. Wij doen dit altijd binnen 14 werkdagen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice voor een correcte afhandeling.

Kan ik bij jullie als vereniging, groep of bedrijf bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem. Wij kunnen je vrijwel alles aanbieden op het gebied van beenmode. Neem hiervoor wel eerst contact op met onze klantenservice. Zo kunnen wij je goed adviseren en je een passende offerte aanbieden. Wanneer je bijvoorbeeld werksokken voor je personeel of kniekousen voor de carnavals vereniging zoekt, neem contact op met sokken-online.nl en wij maken een vrijblijvende offerte voor je.

Wat is het retouradres?
Sokken-online.nl
Lagedijkerweg 19c
1742NB Schagen
Nederland

Heb ik garantie op mijn gekochte artikelen?
Natuurlijk heb je bij ons recht op garantie, maar deze is van een afstand lastig te bepalen. Neem daarom altijd contact op met onze klantenservice en voeg daarbij een foto en de naam of nummer van het desbetreffende artikel. Dit helpt ons met het bepalen van de kwaliteit.

Kan ik achteraf betalen?
Ja, dit kan  nu! Vanaf het moment dat wij onze nieuwe webshop aanbieden, is achteraf betalen mogelijk met Klarna. Let op: het minimum bedrag voor achteraf betalen bedraagt € 25,-. Onder dit bedrag zal bij het afrekenen met Klarna het – achteraf betalen- niet zichtbaar zijn. Meer informatie over Klarna kan je vinden op de website: Klarna.

Hoe kan ik betalen?
Je kan je online bestelling makkelijk betalen via de welbekende betalingswijzen. Ideal, Visa, Paypal, Iban, Bancontact, Klarna en Mastercard.

Wat zijn de verzendkosten?
Vanaf € 45,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Onder dit bedrag zijn de verzendkosten € 3,95. Dit geldt alleen voor Nederland en Belgie. Voor Duitsland bedragen de verzendkosten € 5,95.

Ik wil een bestelling plaatsen met een ander afleveradres, kan dat?
Ja, dat is geen enkel probleem. Wel dien je het zelf aan te geven bij het plaatsen van je bestelling. Je kiest dan voor de optie – ander afleveradres –. Vul hier de gewenste gegevens in en wij zorgen dat je pakketje op het juiste adres aan komt!

Zijn jullie prijzen inclusief BTW?
Al onze prijzen op de website sokken-online.nl  zijn incl. 21% BTW. Dit wordt apart aangegeven op de factuur.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
In de meeste gevallen wordt een geplaatste en betaalde bestelling direct klaargemaakt en dezelfde dag nog aangeboden bij DHL. Maar om teleurstelling te voorkomen zeggen wij altijd , dat de levering ongeveer 1 tot 2 dagen duurt. Je krijgt hierover bericht van DHL en via deze Track en Trace code kan je je pakketje volgen, zodat je weet wanneer deze bij je thuis wordt aangeboden.

Wanneer ontvang ik mijn Track en Trace code?
Onze pakketten worden s, avonds vanuit ons magazijn opgehaald. In de meeste gevallen worden deze een paar uur later gescand en ontvang je direct een e-mail met daarin een Track en Trace code. Heb je binnen 48 uur geen Track en Trace code ontvangen, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.

Worden de artikelen milieuvriendelijk verzonden?
Eigenlijk is dat heel lastig voor een webshop. Je zit altijd aan derde partijen vast waar jij geen zeggenschap over hebt. Wel proberen wij zo goed mogelijk mee te denken. Daarom worden onze pakketten in milieuvriendelijke verpakking verzonden die bestaat uit dozen van gerecycled bruin karton. Op deze manier proberen wij het milieu zo min mogelijk te belasten.

Wat als een artikel niet meer leverbaar is of tijdelijk is uitverkocht?
Helaas kan het wel eens voorkomen dat een artikel net uitverkocht is en dat er een levertijd aan vast zit. Je wordt daar dan direct over geinformeerd en gevraagd of je hierop wilt wachten. Als dit niet het geval is, zullen wij altijd proberen een passende oplossing te bieden aan onze klanten.