Verzenden


Verzendkosten
Helaas zijn verzendkosten altijd vervelend om te vragen maar zeer belangrijk voor een goede, gezonde en voordelige webshop. Deze verzendkosten proberen wij natuurlijk zo laag mogelijk te houden voor onze klanten. Wij spreken ook liever niet van verzendkosten maar aankoopkosten. Wij vragen €3,95 voor elke bestelling onder de €45,- en boven dit bedrag zullen de verzendkosten komen te vervangen. De reden hiervoor zullen we je hieronder uitleggen.

Verzending van bestellingen
Sokken-online.nl levert uit eigen magazijn en voorraad zodat we zo snel mogelijk de bestelling kunnen verzenden. Vaak is dit dezelfde dag nog. Het kan helaas altijd wel eens voorkomen dat er een artikel om welke reden dan ook niet meer voorradig is en je bestelling niet dezelfde kan worden verzonden. Daarom beloven wij ook nooit; vandaag besteld is morgen in huis. Wij zeggen liever 1 tot 2 werkdagen dat je pakketje geleverd wordt. Dit wordt verzorgd door verzendt partner DHL en wordt altijd voorzien van een Track and Trace code zodat je de bestelling kunt volgen tot aan de bezorging. Onze verzendingen kunnen bestaan uit een brievenbus pakketje op een postpakket en is geheel afhankelijk van de goederen die besteld zijn.

Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?
Sokken-online.nl verstuurd de pakketten van maandag t/m vrijdag en doen dit met DHL. Bestellingen die voor 17:00 uur besteld zijn, worden vaak dezelfde dag nog verzonden door sokken-online.nl. Je krijgt hier altijd automatisch bericht van als het pakketje is aangeboden bij onze vervoerder. Bestel je na 17:00 uur dan wordt je pakketje binnen 24 uur verzonden. Heb je een bestelling in het weekend gedaan, zal het pakketje pas maandag worden verzonden.

Track and Trace
Sokken-online.nl verzendt al zijn bestellingen met een Track and Trace code om er zeker van te zijn dat al onze klanten hun pakketje daadwerkelijk krijgen. DHL haalt bij ons in de avond d paketten bij ons op in magazijn in Schagen en zullen worden gescand op het moment dat DHL deze verwerkt in hun distributiecentrum. Op het moment van scannen krijg je Track and Trace code via de mail. Mocht het zo zijn dat je binnen 48 uur geen Track and Trace code van DHL hebt ontvangen, dan is het handig om eerst contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken wat er aan de hand is.

Mijn pakketje is niet bezorgd, wat nu?
Helaas komt het nog wel eens voor dat het pakketje niet wordt afgeleverd door DHL terwijl dit wel aangegeven staat. Als dit bij jou is voorgekomen vragen wij je om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Wij zorgen dan dat je pakketje alsnog zo snel mogelijk krijgt.

Bezorging op een Pickup Point van DHL
Je kunt ook kiezen om je bestelling op te halen bij een DHL servicepunt. Dat is natuurlijk geen enkel probleem en kost verder ook helemaal niets extra’s. Laat dit even weten via de mail info@sokken-online.nl en wij zullen dit voor je regelen.

Retourneren


Oei.....Wij hebben liever niet dat je dit leest maar waarschijnlijk ben je niet tevreden over de maat of de kwaliteit van het bestelde product. Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend en zullen er dan ook alles aan doen om je bestelling goed af te handelen. Jij blij wij blij!

Het product wat je bij ons hebt besteld heeft mag namelijk altijd retour of geruild worden zonder een het opgeven van een reden. Maar zoals je wel zult begrijpen zitten daar een aantal voorwaarden aan. Mocht je liever de aankoop willen ruilen, neem dan even contact met ons op voor een snellere afhandeling.

 

Voorwaarden
- Je hebt op onze aankopen 30 dagen bedenktijd.
- Het artikel mag niet gedragen zijn.
- Verpakking mag niet beschadigd en gescheurd zijn.
- Pakbon of factuur bijvoegen.
- Panty’s die zichtbaar uit de verpakking zijn geweest worden niet in behandeling genomen en helaas niet vergoed.
- Ondergoed wordt uit hygiënisch oogpunt niet geruild mits het artikel ongedragen is.


Kosten retourneren
Belangrijk om te weten is dat het retour sturen van de artikelen altijd voor eigen rekening is. Mits dat wij het artikel ondeugdelijk te hebben verzonden dan is het verstandig om eerst even contact met ons op te nemen voor een kosteloos retour.

Retour zenden
Zoals je weet mag je aankopen altijd retour en dat mag met elke vervoerder die jezelf wilt. Handig om te weten is dat je veel kosten kan besparen met het kiezen van een vervoerder en de manier van verzenden. Bijvoorbeeld een brievenbus pakketje is veel voordeliger dan een gewone zending en kan al tot de helft aan kosten schelen. Retour zenden is altijd voor eigen risico dus zorg er altijd goed voor dat je het verzendbewijs (Track and Trace code) altijd goed bewaard. Zo kun je het pakketje zelf volgens en kunnen er geen misverstanden ontstaan.