Wij zijn op vakantie van 22 juli t/m 11 augustus.
Er worden in deze periode geen pakketten verzonden. Wij staan weer voor je klaar op 12 augustus. Retourzendingen ontvangen wij graag na 11 augustus. Beperkte e-mail bereikbaarheid.

Spaarprogramma

Korting, wie houdt daar nou niet van? Bij de lancering van onze nieuwe website hebben wij een spaarprogramma opgezet voor onze vaste klanten. Het enige wat daarvoor nodig is, is een account! Anders kunnen we de punten niet bij de juiste persoon registreren. Je kunt een account aanmaken via deze link. Wanneer je eenmaal geregistreerd bent, staat er direct een leuke korting voor je klaar! Dat is toch weer mooi meegenomen.


Als je al een account hebt, is deze informatie ook relevant. Want we hebben diverse mogelijkheden om je punten balans een extra boost te geven. Hieronder leggen we alle mogelijkheden voor je uit.

Elke punt heeft een euro waarde van €0,10.

#1 Account aanmaken

Alleen al bij het aanmaken van een account, staat er direct een leuke korting op je te wachten. Je kunt via deze link een account aanmaken. Je ontvangt hiervoor 25 punten die je gelijk kan verzilveren bij je eerste bestelling.

#2 Punten over orderbedrag

Wanneer je een bestelling bij ons hebt gedaan, krijg je over het gehele orderbedrag (zonder verzendkosten) punten uitgekeerd. Elke euro is een punt waard. De punten worden toegevoegd aan je balans wanneer de order compleet en afgerond is. De punten kun je weer inleveren bij een volgende bestelling. Je kunt de punten natuurlijk ook opsparen. De keuze hierin ligt natuurlijk helemaal bij jou!

#3 Product review schrijven

Wij ontvangen graag reviews over onze producten. Hierdoor kunnen jullie andere klanten helpen bij het beslissen en kunnen wij ons aanbod verbeteren. Hoe mooi is het dat je daar ook nog wat voor terug krijgt? Je ontvangt namelijk 25 spaarpunten voor elke review! Een product review moet alleen wel aan een paar eisen voldoen. Zo dien je het product eerder te hebben aangekocht en moet de review wel zijn voorzien zijn van relevante informatie. Let ook goed op dat je ingelogd bent voordat je een review schrijft. Anders kunnen we de review niet matchen met je account. Ook kan het even duren voordat de punten zijn bijgeschreven. Dit moeten we namelijk handmatig goedkeuren.

#4 Je vriendinnen of vrienden uitnodigen

Als je eenmaal een account bij ons hebt aangemaakt, is het ook mogelijk om al je vriendinnen of vrienden kennis te laten maken met de beenmodecollectie van Sokken-online.nl. Want iedereen heeft weleens sokken nodig, toch? Het wordt dan ook nog mooier als jullie daar allebei van kunnen profiteren. Wanneer jouw vriend(in) een account aanmaakt via de link die per e-mail wordt toegestuurd, krijgen jij én je vriend(in) 25 spaarpunten, die je bij een volgende bestelling kunt besteden. Je kunt je vrienden uitnodigen via je dashboard in je account. Klik op het kopje “mijn punten & beloningen” en ga daarna naar “vrienden uitnodigen”. Vul alle e-mailadressen in van je vrienden en verstuur deze met een leuk berichtje! Als hierover vragen zijn, kun je ons altijd even een berichtje sturen!

Tot slot hopen wij dat alles duidelijk is. Als je ergens vragen over zijn, kun je gewoon contact met ons opnemen. Wij helpen je graag verder!

Beste klanten
Wij zijn met vakantie en daarom gesloten van 22 juli t/m 11 augustus. Gedurende deze periode zullen er geen pakketten verzonden worden. U kunt nog steeds bestellingen plaatsen, maar deze worden pas 12 augustus verwerkt. Retourzendingen ontvangen wij graag na 11 augustus. Wij zijn beperkt bereikbaar via e-mail tijdens onze vakantie. Bedankt voor uw begrip en geduld.
Met vriendelijke groet, Team Sokken-online.nl
Beste klanten
Wij zijn met vakantie en daarom gesloten van 22 juli t/m 11 augustus. Gedurende deze periode zullen er geen pakketten verzonden worden. U kunt nog steeds bestellingen plaatsen, maar deze worden pas 12 augustus verwerkt. Retourzendingen ontvangen wij graag na 11 augustus. Wij zijn beperkt bereikbaar via e-mail tijdens onze vakantie. Bedankt voor uw begrip en geduld.
Met vriendelijke groet, Team Sokken-online.nl
Ervaar je problemen? Ervaar je problemen met onze website? Dit zou kunnen komen door recente updates en/of technische problemen met de website. Vaak kunnen deze kwesties worden opgelost door je browsergeschiedenis/cookies te verwijderen, waardoor je weer probleemloos door een vernieuwde webshop kunt navigeren. Hieronder vind je een aantal links om cookies te verwijderen, specifiek voor jouw type apparaat. Daarnaast kun je ervoor kiezen om in een incognito-/privévenster te winkelen op onze webshop. Ondervind je na het toepassen van deze tips nog steeds problemen? Zou je dan zo vriendelijk willen zijn ons een e-mail te sturen naar info@sokken-online.nl? Alvast bedankt voor je medewerking!

Doorzoek onze website