Verzending


Verzendkosten
Helaas zijn verzendkosten altijd vervelend om te vragen maar zeer belangrijk voor een goede, gezonde en voordelige webshop. Deze verzendkosten proberen wij natuurlijk zo laag mogelijk te houden voor onze klanten. Wij spreken dan ook liever niet van verzendkosten maar aankoopkosten. Wij vragen € 4,95 voor elke bestelling onder de € 49,- en boven dit bedrag zullen de verzendkosten komen te vervallen. De reden hiervoor zullen we je hieronder uitleggen.

Verzending van bestellingen
Sokken-online.nl levert uit eigen magazijn en voorraad zodat we zo snel mogelijk de bestelling kunnen verzenden. Vaak is dit dezelfde dag nog. Het kan helaas ook voorkomen dat er een artikel, om welke reden dan ook, niet meer voorradig is en je bestelling niet dezelfde dag kan worden verzonden. Daarom beloven wij nooit: vandaag besteld is morgen in huis. Wij zeggen liever dat je pakketje binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden wordt. Je pakketje wordt bezorgd door onze verzendpartner GLS. Je krijgt altijd een Track and Trace-code, zodat je de bestelling kunt volgen tot aan de dag van de bezorging. Onze verzendingen kunnen bestaan uit een brievenbuspakketje of een postpakket en zijn geheel afhankelijk van de goederen die besteld zijn.

Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?
Sokken-online.nl verstuurt pakketten van maandag t/m vrijdag en doet dit met GLS. Bestellingen die voor 17:00 uur binnen zijn, worden vaak dezelfde dag nog verzonden. Je krijgt altijd automatisch bericht wanneer het pakketje is aangeboden bij onze vervoerder. Bestel je na 17:00 uur, dan wordt je pakketje vaak binnen 24 uur verzonden. Heb je een bestelling in het weekend gedaan, dan wordt het pakketje op maandag verzonden.

Track and Trace
Sokken-online.nl verzendt al zijn bestellingen met een Track and Trace-code om er zeker van te zijn dat al onze klanten hun pakketje daadwerkelijk krijgen. De pakketten worden in de avond bij ons magazijn in Deurne opgehaald en worden pas gescand op het moment dat GLS deze verwerkt in hun distributiecentrum. Op het moment van scannen krijg je de Track and Trace-code via de mail. Mocht het zo zijn dat je binnen 48 uur geen Track and Trace-code hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen dan uitzoeken wat er mis is gegaan.

Mijn pakketje is niet bezorgd, wat nu?
Helaas komt het soms voor dat het pakketje niet wordt afgeleverd terwijl dit wel zo lijkt te zijn volgens de tracking. Als dit bij jou is voorgekomen, vragen wij je om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Wij zorgen er dan voor dat je je bestelling alsnog zo snel mogelijk ontvangt. 

Bezorging op een Pickup Point van GLS
Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling op te halen bij een GLS ParcelShop, dit kost jou niets extra’s. Mocht je voorkeur hiernaar uitgaan, laat dit even weten via de mail info@sokken-online.nl en wij regelen het voor je.
 

Selecteer een Afleverpunt

Doorzoek onze website

Ervaar je problemen? Ervaar je problemen met onze website? Dit zou kunnen komen door recente updates en/of technische problemen met de website. Vaak kunnen deze kwesties worden opgelost door je browsergeschiedenis/cookies te verwijderen, waardoor je weer probleemloos door een vernieuwde webshop kunt navigeren. Hieronder vind je een aantal links om cookies te verwijderen, specifiek voor jouw type apparaat. Daarnaast kun je ervoor kiezen om in een incognito-/privévenster te winkelen op onze webshop. Ondervind je na het toepassen van deze tips nog steeds problemen? Zou je dan zo vriendelijk willen zijn ons een e-mail te sturen naar info@sokken-online.nl? Alvast bedankt voor je medewerking!