Verzending


Verzendkosten
Helaas zijn verzendkosten altijd vervelend om te vragen maar zeer belangrijk voor een goede, gezonde en voordelige webshop. Deze verzendkosten proberen wij natuurlijk zo laag mogelijk te houden voor onze klanten. Wij spreken dan ook liever niet van verzendkosten maar aankoopkosten. Wij vragen € 4,25 voor elke bestelling onder de € 49,- en boven dit bedrag zullen de verzendkosten komen te vervallen. De reden hiervoor zullen we je hieronder uitleggen.

Verzending van bestellingen
Sokken-online.nl levert uit eigen magazijn en voorraad zodat we zo snel mogelijk de bestelling kunnen verzenden. Vaak is dit dezelfde dag nog. Het kan helaas ook voorkomen dat er een artikel, om welke reden dan ook, niet meer voorradig is en je bestelling niet dezelfde kan worden verzonden. Daarom beloven wij nooit: vandaag besteld is morgen in huis. Wij zeggen liever dat je pakketje binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden wordt. Je pakketje wordt bezorgd door verzendpartner Post NL. Je krijgt altijd een Track and Trace code, zodat je de bestelling kunt volgen tot aan de dag van de bezorging. Onze verzendingen kunnen bestaan uit een brievenbuspakketje of een postpakket en is geheel afhankelijk van de goederen die besteld zijn.

Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?
Sokken-online.nl verstuurd de pakketten van maandag t/m vrijdag en doet dit met Post NL. Bestellingen die voor 17:00 uur binnen zijn, worden vaak dezelfde dag nog verzonden door sokken-online.nl. Je krijgt altijd automatisch bericht wanneer het pakketje is aangeboden bij onze vervoerder. Bestel je na 17:00 uur dan wordt je pakketje vaak binnen 24 uur verzonden. Heb je een bestelling in het weekend gedaan, zal het pakketje maandag worden verzonden.

Track and Trace
Sokken-online.nl verzendt al zijn bestellingen met een Track and Trace code om er zeker van te zijn dat al onze klanten hun pakketje daadwerkelijk krijgen. De pakketten worden in de avond bij ons magazijn in Deurne opgehaald en worden pas gescand op het moment dat Post NL deze verwerkt in hun distributiecentrum. Op het moment van scannen krijg je Track and Trace code via de mail. Mocht het zo zijn dat je binnen 48 uur geen Track and Trace code van Post NL hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen dan uitzoeken wat hier mis is gegaan.

Mijn pakketje is niet bezorgd, wat nu?
Helaas komt het nog wel eens voor dat het pakketje niet wordt afgeleverd door Post NL terwijl dit wel aangegeven staat. Als dit bij jou is voorgekomen vragen wij je om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Wij zorgen dan dat je pakketje alsnog zo snel mogelijk krijgt. 

Bezorging op een Pickup Point van Post NL
Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling op te halen bij een Post NL-servicepunt, dit kost jou niets extra’s. Mocht je voorkeur hier naar uitgaan, laat dit even weten via de mail info@sokken-online.nl en wij zullen dit voor je regelen.
 

Ervaar je problemen? Ervaar je problemen met onze website? Dit zou kunnen komen door recente updates en/of technische problemen met de website. Vaak kunnen deze kwesties worden opgelost door je browsergeschiedenis/cookies te verwijderen, waardoor je weer probleemloos door een vernieuwde webshop kunt navigeren. Hieronder vind je een aantal links om cookies te verwijderen, specifiek voor jouw type apparaat. Daarnaast kun je ervoor kiezen om in een incognito-/privévenster te winkelen op onze webshop. Ondervind je na het toepassen van deze tips nog steeds problemen? Zou je dan zo vriendelijk willen zijn ons een e-mail te sturen naar info@sokken-online.nl? Alvast bedankt voor je medewerking!

Doorzoek onze website