Verzending
Verzendkosten
Helaas zijn verzendkosten altijd vervelend om te vragen, maar ze zijn noodzakelijk voor een gezonde en efficiënte webshop. Wij proberen deze kosten uiteraard zo laag mogelijk te houden voor onze klanten. Daarom spreken we liever van aankoopkosten. Voor bestellingen onder de € 49,- bedragen de verzendkosten € 4,95 binnen Nederland en € 6,95 voor België en Duitsland. Bij bestellingen vanaf € 49,- nemen wij de verzendkosten volledig voor onze rekening. Hieronder leggen we uit waarom dit nodig is.
Verzending van bestellingen
Sokken-online.nl verzendt direct vanuit eigen voorraad om je bestelling zo snel mogelijk te kunnen versturen – vaak nog dezelfde dag. Mocht een artikel onverwacht niet op voorraad zijn, dan lukt het verzenden soms niet dezelfde dag. Daarom beloven wij niet: vandaag besteld, morgen in huis. Wel zorgen we ervoor dat je pakketje binnen 1 tot 2 werkdagen wordt verzonden.
Je bestelling wordt geleverd door één van onze verzendpartners: DHL, Bpost of Deutsche Post. Je ontvangt altijd een Track & Trace-code waarmee je je bestelling kunt volgen tot aan de levering. Afhankelijk van de grootte van de bestelling ontvang je een brievenbuspakketje of een regulier postpakket.
Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?
Wij verzenden pakketten van maandag t/m vrijdag. Bestellingen die vóór 17:00 uur binnenkomen, worden meestal nog dezelfde werkdag verzonden. Je ontvangt automatisch een bevestiging zodra je pakket is aangemeld bij onze vervoerder. Bestel je na 17:00 uur? Dan wordt je pakket doorgaans binnen 24 uur verzonden. Bestellingen in het weekend worden op maandag verwerkt en verzonden.
Track and Trace
Elke bestelling wordt voorzien van een Track & Trace-code. Zodra je pakket is aangemeld bij DHL, Bpost of Deutsche Post, ontvang je per e-mail een trackinglink. De pakketten worden in de avond opgehaald vanuit ons magazijn in Deurne en worden gescand zodra ze door de vervoerder in het sorteerproces zijn opgenomen. Heb je na 48 uur nog geen Track & Trace ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken het graag voor je uit.
Mijn pakketje is niet bezorgd, wat nu?
Het komt helaas af en toe voor dat een pakket niet wordt geleverd, terwijl de Track & Trace aangeeft van wel. Is dit bij jou het geval? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We lossen het uiteraard direct voor je op en zorgen ervoor dat je alsnog je bestelling ontvangt.
Bezorging op een Pickup Point
Wil je je bestelling liever ophalen bij een afhaalpunt van DHL, Bpost of Deutsche Post? Geen probleem! Dit kost je niets extra’s. Stuur ons een mailtje via info@sokken-online.nl en geef aan dat je gebruik wilt maken van een Pickup Point. Wij regelen de rest.