Retourneren

Retourneren

Oei…..Wij hebben liever niet dat je dit leest maar waarschijnlijk ben je niet tevreden over de maat of de kwaliteit van het bestelde product.
Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend en zullen er dan ook alles aan doen om je bestelling goed af te handelen. Jij blij, wij blij!

Het product wat je bij ons hebt besteld, mag namelijk altijd retour gestuurd of geruild worden zonder het opgeven van een reden.
Maar zoals je wel zult begrijpen zitten daar een aantal voorwaarden aan.
Mocht je liever de aankoop willen ruilen dan kan dat natuurlijk ook en dan sturen wij het gewenste artikel opnieuw kosteloos naar u toe. Kijk voor de voorwaarden op  sokken-online.nl/ruilen

Voorwaarden
– Je hebt op onze aankopen 30 dagen bedenktijd.
– Het artikel mag geen draagsporen bevatten en/of niet gedragen zijn.
– Verpakking mogen niet ontbreken, beschadigd en/of gescheurd zijn.
– Gebruik altijd een Track&Trace code (ook bij een brievenbus pakketje)
– Pakbon of factuur bijvoegen.
– Panty’s die zichtbaar uit de verpakking zijn geweest worden niet in behandeling genomen en helaas niet vergoed.
– Ondergoed wordt uit hygiënisch oogpunt niet geruild mits het artikel ongedragen is.


Moet ik eerst contact met jullie opnemen voor retourneren?
NEE je hoeft geen contact met ons op te nemen.
Wel willen we je vragen om de factuur, pakbon of een geschreven briefje waar duidelijk je adresgegevens opstaan met het pakketje mee te sturen.
Alleen zo kunnen wij je retournering goed in behandeling nemen.

Kosten retourneren
Belangrijk om te weten is dat het retour sturen van de artikelen altijd voor eigen rekening is. Mits dat wij het artikel ondeugdelijk hebben verzonden.
Dan is het verstandig om eerst even contact met ons op te nemen voor een kosteloos retour.
Daarom is het belangrijk om te kijken of je retour in een brievenbus pakketje past of niet want dit scheelt enorm in de kosten.
Want verzenden kan anders onnodig hoge kosten met zich meebrengen en dat is zonde.

Tips voor het retourneren
Zoals je weet, mag je aankopen altijd retour sturen en dat mag met elke vervoerder die je wilt. 
Handig om te weten is dat je veel kosten kan besparen met het kiezen van een vervoerder en de manier van verzenden.
Een brievenbuspakketje is bijvoorbeeld veel voordeliger dan een gewone zending en kan al tot de helft aan kosten schelen.
Retour zenden is altijd voor eigen risico, dus zorg er altijd voor dat je het verzendbewijs (Track and Trace code) goed bewaart.
Zo kun je het pakketje zelf volgen en kunnen er geen misverstanden ontstaan.

Goedkoper retourneren
Kijk altijd even bij uw track and trace van je bestelling die verzonden is door ons. Hier kunt u links onder op de pagina van goparcel al voor €5,25 een pakketje retoursturen via Post NL.
Of stuur een mail naar onze klantenservice zodat wij je deze link kunnen sturen.

Wanneer krijg ik het aankoopbedrag teruggestort
Wij crediteren altijd binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw retouren melden niet als deze bij ons bezorgd wordt. Daar heeft u de T&T code voor.Het bedrag wordt automatisch teruggestort naar uw rekening waarmee u de bestelling heeft betaald.
Dit wordt verzorgd door Mollie ons betaalplatform en staat binnen 1 tot 2 werkdagen op uw rekening nadat u uw creditnota via de mail heeft ontvangen. 

Retouradres:
Sokken-online.nl
Langeloop 10v
1742PB Schagen

Ervaar je problemen? Ervaar je problemen met onze website? Dit zou kunnen komen door recente updates en/of technische problemen met de website. Vaak kunnen deze kwesties worden opgelost door je browsergeschiedenis/cookies te verwijderen, waardoor je weer probleemloos door een vernieuwde webshop kunt navigeren. Hieronder vind je een aantal links om cookies te verwijderen, specifiek voor jouw type apparaat. Daarnaast kun je ervoor kiezen om in een incognito-/privévenster te winkelen op onze webshop. Ondervind je na het toepassen van deze tips nog steeds problemen? Zou je dan zo vriendelijk willen zijn ons een e-mail te sturen naar info@sokken-online.nl? Alvast bedankt voor je medewerking!

Doorzoek onze website