Wij zijn op vakantie van 22 juli t/m 11 augustus.
Er worden in deze periode geen pakketten verzonden. Wij staan weer voor je klaar op 12 augustus. Retourzendingen ontvangen wij graag na 11 augustus. Beperkte e-mail bereikbaarheid.

Ruilen

Ruilen

Mag ik mijn product ruilen?
Wanneer je een product hebt ontvangen, waarvan de maat of de kleur niet naar wens is, kan je deze ruilen, dat is geen enkel probleem maar check even onze voorwaarden.

retourkosten
Retourkosten zijn altijd voor eigenrekening van de klant tenzij het product ondeugelijk is geleverd.

Voorwaarden
– Je hebt op onze aankopen 30 dagen bedenktijd.
– Het artikel mag niet gedragen zijn.
Verpakkingen mogen niet ontbreken, beschadigd of gescheurd zijn.
– Pakbon of factuur bijvoegen.
Panty’s die zichtbaar uit de verpakking zijn geweest of gepast worden niet in behandeling genomen en helaas niet vergoed.
Ondergoed wordt uit hygiënisch oogpunt niet geruild tenzij het artikel ongedragen is.
– Retour kosten zijn altijd voor eigenrekening.

Hoe gaat ruilen in zijn werk?
Je kunt je artikelen gewoon direct naar ons terug sturen zonder contact met ons op te nemen. Retour kosten zijn wel altijd voor eigenrekingen en u mag retourzenden met elke vervoerder die u wilt en wij sturen je dan kosteloos een nieuwe zending. Voeg wel even een factuur, pakbon of briefje toe waar duidelijk je adres gegevens opstaan met de gewenste artikelen waavoor je deze wilt ruilen. 

kosten ruilen?
Voor het opnieuw opsturen van die omgeruilde artikelen, zijn de kosten voor onze rekening. De retourkosten zijn wel voor eigen rekening.

Tips voor het omruilen
Zoals je weet mag je aankopen altijd ruilen en dat mag met elke vervoerder die jezelf wilt. Handig om te weten is dat je veel kosten kan besparen met het kiezen van een vervoerder en de manier van verzenden. Bijvoorbeeld een brievenbus pakketje is veel voordeliger dan een gewone zending en kan al tot de helft aan kosten schelen. Ruilen is altijd voor eigen risico dus zorg er altijd goed voor dat je het verzendbewijs (Track and Trace code) altijd goed bewaard. Zo kun je het pakketje zelf volgen en kunnen er geen misverstanden ontstaan.

Wat is het ruil & retouradres?
Sokken-online.nl
Molenstraat 24
5751 LD
Deurne
Nederland

Beste klanten
Wij zijn met vakantie en daarom gesloten van 22 juli t/m 11 augustus. Gedurende deze periode zullen er geen pakketten verzonden worden. U kunt nog steeds bestellingen plaatsen, maar deze worden pas 12 augustus verwerkt. Retourzendingen ontvangen wij graag na 11 augustus. Wij zijn beperkt bereikbaar via e-mail tijdens onze vakantie. Bedankt voor uw begrip en geduld.
Met vriendelijke groet, Team Sokken-online.nl
Beste klanten
Wij zijn met vakantie en daarom gesloten van 22 juli t/m 11 augustus. Gedurende deze periode zullen er geen pakketten verzonden worden. U kunt nog steeds bestellingen plaatsen, maar deze worden pas 12 augustus verwerkt. Retourzendingen ontvangen wij graag na 11 augustus. Wij zijn beperkt bereikbaar via e-mail tijdens onze vakantie. Bedankt voor uw begrip en geduld.
Met vriendelijke groet, Team Sokken-online.nl
Ervaar je problemen? Ervaar je problemen met onze website? Dit zou kunnen komen door recente updates en/of technische problemen met de website. Vaak kunnen deze kwesties worden opgelost door je browsergeschiedenis/cookies te verwijderen, waardoor je weer probleemloos door een vernieuwde webshop kunt navigeren. Hieronder vind je een aantal links om cookies te verwijderen, specifiek voor jouw type apparaat. Daarnaast kun je ervoor kiezen om in een incognito-/privévenster te winkelen op onze webshop. Ondervind je na het toepassen van deze tips nog steeds problemen? Zou je dan zo vriendelijk willen zijn ons een e-mail te sturen naar info@sokken-online.nl? Alvast bedankt voor je medewerking!

Doorzoek onze website