Wij zijn op vakantie van 22 juli t/m 11 augustus.
Er worden in deze periode geen pakketten verzonden. Wij staan weer voor je klaar op 12 augustus. Retourzendingen ontvangen wij graag na 11 augustus. Beperkte e-mail bereikbaarheid.
  • De ultieme panty gids

    21/06/2023
    Tegenwoordig is er voor elke gelegenheid een panty, maar hoe weet je nou voor welke gelegenheid je welke panty nodig…
  • Sneakersokken die niet afzakken

    21/06/2023
    Je herkent dit probleem waarschijnlijk wel als je dit leest, sneakersokken die afzakken tijdens het dragen. Dit is een veel…
  • 4 tips voor het wassen van je sokken

    21/06/2023
    Ah heerlijk, dat gevoel van nieuwe sokken om je voeten! Op de één of andere manier geeft het dragen van…
  • 5 toppers van sneakersokken

    21/06/2023
    Met de warmte van deze zomer is er niks zo lekker als een goede sneakersok die lekker zit en ook…
  • Hello world!

    04/01/2023
    Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start writing!
Beste klanten
Wij zijn met vakantie en daarom gesloten van 22 juli t/m 11 augustus. Gedurende deze periode zullen er geen pakketten verzonden worden. U kunt nog steeds bestellingen plaatsen, maar deze worden pas 12 augustus verwerkt. Retourzendingen ontvangen wij graag na 11 augustus. Wij zijn beperkt bereikbaar via e-mail tijdens onze vakantie. Bedankt voor uw begrip en geduld.
Met vriendelijke groet, Team Sokken-online.nl
Beste klanten
Wij zijn met vakantie en daarom gesloten van 22 juli t/m 11 augustus. Gedurende deze periode zullen er geen pakketten verzonden worden. U kunt nog steeds bestellingen plaatsen, maar deze worden pas 12 augustus verwerkt. Retourzendingen ontvangen wij graag na 11 augustus. Wij zijn beperkt bereikbaar via e-mail tijdens onze vakantie. Bedankt voor uw begrip en geduld.
Met vriendelijke groet, Team Sokken-online.nl
Ervaar je problemen? Ervaar je problemen met onze website? Dit zou kunnen komen door recente updates en/of technische problemen met de website. Vaak kunnen deze kwesties worden opgelost door je browsergeschiedenis/cookies te verwijderen, waardoor je weer probleemloos door een vernieuwde webshop kunt navigeren. Hieronder vind je een aantal links om cookies te verwijderen, specifiek voor jouw type apparaat. Daarnaast kun je ervoor kiezen om in een incognito-/privévenster te winkelen op onze webshop. Ondervind je na het toepassen van deze tips nog steeds problemen? Zou je dan zo vriendelijk willen zijn ons een e-mail te sturen naar info@sokken-online.nl? Alvast bedankt voor je medewerking!

Doorzoek onze website