Wij zijn op vakantie van 22 juli t/m 11 augustus.
Er worden in deze periode geen pakketten verzonden. Wij staan weer voor je klaar op 12 augustus. Retourzendingen ontvangen wij graag na 11 augustus. Beperkte e-mail bereikbaarheid.

Veel gestelde vragen

Mijn pakketje is nog niet geleverd, wat moet ik doen?
Wanneer je pakketje nog steeds niet geleverd is, maar het systeem geeft aan dat dit wel het geval zou moeten zijn, kan dit meerdere oorzaken hebben. Het komt bijvoorbeeld nog wel eens voor dat de bestelling bij de buren wordt afgegeven, maar dat er geen briefje in je brievenbus is gedaan door de bezorger. Als dit inderdaad niet is gebeurd, neem dan direct contact op met de klantenservice van sokken-online.nl. Dan kunnen wij daar bij onze verzendpartner Post NL informatie over inwinnen.

Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?
Sokken-online.nl levert uit eigen voorraad vanuit ons magazijn in Deurne. Wij proberen alle bestellingen die voor 17.00 uur geplaatst zijn diezelfde dag nog te verwerken en te verzenden met Post NL. Soms komt het weleens voor dat een artikel niet voorradig is, maar het wordt dan zo snel mogelijk na geleverd. Mocht je haast of spoed hebben met je bestelling en je wilt het de volgende dag ontvangen, neem dan contact met ons op om er zeker van te zijn, dat je de bestelling ook daadwerkelijk de volgende dag in huis hebt.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Als een product niet naar wens is, kan je dit zonder opgave van reden binnen 30 dagen retourneren. Denk er wel om dat de retourkosten altijd voor eigen rekening zijn, maar dat de totale aankoopkosten wel worden vergoed zoals de kopersbescherming dit aangeeft. Het adres dat op het pakketje staat, is tevens het retouradres. Hoe je je retourpakketje verstuurt, mag je helemaal zelf weten. Maar zorg altijd voor een Track en Trace code, zodat hierover geen misverstand kan ontstaan. Tip: probeer het artikel retour te zenden in een brievenbus pakket. Dit kan enorm schelen in de kosten!

Mag ik mijn product ruilen?
Wanneer je een product hebt ontvangen, waarvan de maat of de kleur niet naar wens is, kan je dit ruilen, dat is geen enkel probleem. Je kunt je artikelen gewoon direct naar ons terug sturen zonder contact met ons op te nemen. Voeg wel even een factuur, pakbon of briefje toe waar duidelijk je adresgegevens op staan. Geef ook aan voor welk product je het retourartikel wilt omruilen.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?
Helaas kan het voorkomen, dat wij het verkeerde artikel hebben ingepakt. Dat is natuurlijk erg vervelend. Maar waar mensen werken, worden soms fouten gemaakt. Wij zullen er dan ook alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Mocht je een verkeerd artikel hebben ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice en wij zorgen voor een correcte afhandeling van de bestelling.

Wanneer krijg ik mijn retour bedrag terug?
Zodra wij je retour hebben ontvangen, zullen wij dit zo snel mogelijk afhandelen en het openstaande bedrag op je rekening storten. Dit gaat automatisch en wordt verzorgd door het betaalplatform Mollie. Wij doen dit altijd binnen 14 werkdagen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice voor een correcte afhandeling.

Kan ik bij jullie als vereniging, groep of bedrijf bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem. Wij kunnen je vrijwel alles aanbieden op het gebied van beenmode. Neem hiervoor wel eerst contact op met onze klantenservice. Zo kunnen wij je goed adviseren en je een passende offerte aanbieden. Wanneer je bijvoorbeeld werksokken voor je personeel of kniekousen voor de carnavalsvereniging zoekt, neem contact op met sokken-online.nl en wij maken een vrijblijvende offerte voor je.

Wat is het retouradres?
Sokken-online.nl
Molenstraat 24
5751 LD Deurne
Nederland



Heb ik garantie op mijn gekochte artikelen?
Natuurlijk heb je bij ons recht op garantie, maar deze is van een afstand lastig te bepalen. Neem daarom altijd contact op met onze klantenservice en voeg daarbij een foto en de naam of het nummer van het desbetreffende artikel. Dit helpt ons bij het bepalen van de kwaliteit.

Kan ik achteraf betalen?
Ja, dit is vanaf nu mogelijk! Vanaf het moment dat wij onze nieuwe webshop aanbieden, kun je achteraf betalen met Klarna. Let op: het minimumbedrag voor achteraf betalen bedraagt € 25,-. Als je voor minder dan € 25,-bestelt, kun je bij het afrekenen niet voor achteraf betalen via Klarna kiezen. Meer informatie over Klarna kan je vinden op de website: Klarna.com.

Hoe kan ik betalen?
Je kan je online bestelling gemakkelijk betalen via de welbekende betalingswijzen. iDEAL, Visa, Paypal, Iban, Bancontact, Klarna en Mastercard.

Wat zijn de verzendkosten?
Vanaf € 49,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Onder dit bedrag zijn de verzendkosten € 4,25. Dit geldt alleen voor Nederland en België. Voor Duitsland bedragen de verzendkosten € 5,95.

Ik wil een bestelling plaatsen met een ander afleveradres, kan dat?
Ja, dat is geen enkel probleem. Wel dien je dit zelf aan te geven bij het plaatsen van je bestelling. Je kiest dan voor de optie ‘ander afleveradres’. Vul hier de gewenste gegevens in en wij zorgen dat je pakketje op het juiste adres aankomt!

Zijn jullie prijzen inclusief BTW?
Al onze prijzen op de website sokken-online.nl zijn incl. 21% BTW. De BTW wordt apart aangegeven op de factuur.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
In de meeste gevallen wordt een geplaatste en betaalde bestelling direct klaargemaakt en dezelfde dag nog aangeboden bij Post NL. Maar om teleurstelling te voorkomen zeggen wij altijd dat de levering ongeveer 1 tot 2 werkdagen duurt. Je krijgt hierover bericht van Post NL en via deze Track en Trace code kan je je pakketje volgen, zodat je weet wanneer deze bij je thuis wordt aangeboden.

Wanneer ontvang ik mijn Track en Trace code?
Onze pakketten worden ‘s avonds vanuit ons magazijn opgehaald. In de meeste gevallen worden deze een paar uur later gescand en ontvang je direct een e-mail met daarin een Track en Trace code. Heb je binnen 48 uur geen Track en Trace code ontvangen, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.

Worden de artikelen milieuvriendelijk verzonden?
Eigenlijk is dat heel lastig voor een webshop. Je zit altijd aan derde partijen vast waar jij geen zeggenschap over hebt. Wel proberen wij zo goed mogelijk mee te denken. Daarom worden onze pakketten in milieuvriendelijke verpakking verzonden die bestaat uit dozen van gerecycled bruin karton. Op deze manier proberen wij het milieu zo min mogelijk te belasten.

Wat als een artikel niet meer leverbaar is of tijdelijk is uitverkocht?
Helaas kan het wel eens voorkomen dat een artikel net uitverkocht is en dat er een levertijd aan vast zit. Je wordt daar dan direct over geïnformeerd en gevraagd of je hierop wilt wachten. Als dit niet het geval is, zullen wij altijd proberen een passende oplossing te bieden aan onze klanten.

Beste klanten
Wij zijn met vakantie en daarom gesloten van 22 juli t/m 11 augustus. Gedurende deze periode zullen er geen pakketten verzonden worden. U kunt nog steeds bestellingen plaatsen, maar deze worden pas 12 augustus verwerkt. Retourzendingen ontvangen wij graag na 11 augustus. Wij zijn beperkt bereikbaar via e-mail tijdens onze vakantie. Bedankt voor uw begrip en geduld.
Met vriendelijke groet, Team Sokken-online.nl
Beste klanten
Wij zijn met vakantie en daarom gesloten van 22 juli t/m 11 augustus. Gedurende deze periode zullen er geen pakketten verzonden worden. U kunt nog steeds bestellingen plaatsen, maar deze worden pas 12 augustus verwerkt. Retourzendingen ontvangen wij graag na 11 augustus. Wij zijn beperkt bereikbaar via e-mail tijdens onze vakantie. Bedankt voor uw begrip en geduld.
Met vriendelijke groet, Team Sokken-online.nl
Ervaar je problemen? Ervaar je problemen met onze website? Dit zou kunnen komen door recente updates en/of technische problemen met de website. Vaak kunnen deze kwesties worden opgelost door je browsergeschiedenis/cookies te verwijderen, waardoor je weer probleemloos door een vernieuwde webshop kunt navigeren. Hieronder vind je een aantal links om cookies te verwijderen, specifiek voor jouw type apparaat. Daarnaast kun je ervoor kiezen om in een incognito-/privévenster te winkelen op onze webshop. Ondervind je na het toepassen van deze tips nog steeds problemen? Zou je dan zo vriendelijk willen zijn ons een e-mail te sturen naar info@sokken-online.nl? Alvast bedankt voor je medewerking!

Doorzoek onze website